Ετοιμαστείτε για κάποιες σημαντικές αλλαγές από την Ευρωπαϊκή Ένωση – υπάρχει μια νέα πίεση να εγκατασταθούν φορτιστές EV σε κάθε ένα από τα σπίτια των κρατών μελών. Σωστά – ακόμη και αν εσείς οι ίδιοι, δεν έχετε ηλεκτρικό όχημα (EV), παρόλα αυτά θα πρέπει να έχετε έναν σταθμό φόρτισης EV στο νέο σπίτι σας. Ας δούμε τι ακριβώς είναι ένα EV και ποια είναι τα οφέλη του.
Τι είναι ένας φορτιστής EV;
Ένας φορτιστής ηλεκτρικού οχήματος (EV) είναι ουσιαστικά ένας σταθμός φόρτισης για κάθε ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο. Μοιάζει με ένα βενζινάδικο – πλην της χρήσης βενζίνης και της καύσης ορυκτών καυσίμων που συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή. Οι φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορούν μακροπρόθεσμα να αποδώσουν πίσω τα χρήματά τους σε μεγάλο βαθμό και Θεού θέλοντος να μειώσουν την ένταση και τον ανταγωνισμό που ο Δυτικός κόσμος αντιμετωπίζει με την Μέση Ανατολή και άλλες χώρες πλούσιες σε πετρέλαιο, καθώς στρεφόμαστε προς πιο φιλικές προς το περιβάλλον και αυτοσυντηρούμενες επιλογές.
Υπάρχουν τρεις διαφορετικές τάσεις ή «τύποι» που μπορούν να εγκατασταθούν στο σπίτι σας (αν και οι τύποι ένα και δύο είναι πιο συχνοί λόγω της χαμηλότερης τάσης τους):
- Επίπεδο 1: 110 Volts
- Επίπεδο 2: 208-240 Volts
- Επίπεδο 3: 440 Volts
Πότε θα τεθεί σε ισχύ αυτός ο νόμος, Αν τεθεί;
Υπάρχει μια τεράστια πίεση από τη βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων μεταφοράς να εφαρμοστεί από το 2019. Αλλά, δεν είναι κάτι που απλά χρησιμοποιείται για να βγάλουν κέρδη από τη μεριά τους – είναι μια υπεύθυνη επιλογή, και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη σε μεγάλη ζήτηση στην Ευρώπη. Η σκέψη πίσω από τη θέσπιση αυτού του νόμου είναι ότι θα αυξήσει τη ζήτηση και θα προκαλέσει ένα κύμα στην αγορά ηλεκτρικών ή υβριδικών αυτοκινήτων. Σε τελική ανάλυση, αυτό θα ήταν πολύ καλό για τους καταναλωτές δεδομένου ότι θα εξοικονομούσαν χρήματα, την οικονομία δεδομένου ότι δημιουργεί μια νέα βιομηχανία στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, και τον πλανήτη.
Ωστόσο, υπάρχουν κάποια προβλήματα με αυτό το σχέδιο. Έχουμε ακόμα μερικά χρόνια μέχρι το 2019, και μερικές από τις λεπτομέρειες και τα ψιλά γράμματα επεξεργάζονται. Δηλαδή, η ηλεκτρική βιομηχανία ανησυχεί ότι μπορεί να υπερχειλίσει η ηλεκτρική ενέργεια του δικτύου ηλεκτροδότησης από φυσικές πηγές (ηλιακή και αιολική) αν τόσοι πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν την ηλεκτρική ενέργεια για να τροφοδοτήσουν τα αυτοκίνητά τους. Ωστόσο, διαπιστώνουν ότι η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να ομαδοποιηθεί για να τροφοδοτήσει ένα ολόκληρο αυτοκίνητο.
Η επιστήμη σημειώνει πρόοδο – μπορεί να βρεθούμε να ζουμε σε έναν κόσμο που κινείται με αποκλειστικά αειφόρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μοιάζει με βιώσιμη επιλογή να απαιτηθεί η εγκατάσταση φορτιστών EV σε νέα σπίτια, δεδομένου ότι είναι φθηνότερο να εγκατασταθούν πριν και όχι αφού χτιστεί ένα σπίτι.